–––– Klassz hármas! –––– Lojalitás, retail média, CTV

2026. január 21. Budapest

Manifesztum: 
"A DigitalHungary Klub közössége hazánk kereskedelmének, marketing- és médiapiacának támogatását tűzte ki célul. Bátor gondolatokkal és tettekkel kíván hatni a piac szereplőinek gondolkodására, hogy a lokális gazdaság megerősítésével hosszútávon fenntarthatóvá tegye a magyar versenypiacot és a kultúrát."
A január 21-i program előzetest lásd lejjebb:

Figyelem! Kérjük, már most írd be következő eseményeink dátumait a naptáradba! 
DigitalHungary Klub: 
2026. január 21.:    Klassz hármas lesz: Retail Média: lojalitástól a CTV-ig 
2026. február 26.:  Marketing Future: Phygitaltól a kvantummarketingig  
2026. március 25.: Versenypiaci kommunikáció digitáliában

A novemberi DigitalHungary Klubnapról készült teljes fótótár ITT megtekinthető!

Digital-Media Hungary:                  Internet Hungary:   
2026. május 5-6.   Hotel Azúr.          2026. október 6-7. Hotel Azúr

Két esemény között pedig olvasd a digitalhungary.hu-t és hallgasd a DigitalHungary podcastjainkat! (KLIKK a pirosra)

DigitalHungary Klub 2026. január 21.:
Klassz hármas lesz: Retail Media: lojalitástól CTV-ig. 
Trade marketing - Retail media - Adat/Adtech - Lojalitás - CTV

Tematika:
- Trade Marketing az offline és az online térben
- A kereskedelmi-értékesítési lánc automatizálható láncszemei
- Alapozó: A retail media ökoszisztémája
- A fogyasztó/vásárló ember
- A különböző szocializációs alapokon kialakult lojalitáskülönbségek
- Az emberi irracionalitás adatalapú megközelítése
- Az ember kizárólag csak ösztöneiben őszinte - de hol keletkezhet itt az adat, ami számunka releváns lehet?
- Maradjunk a realitásoknál: A retail media üzleti és hirdetési kapcsolata a lojalitás kérdéskörével
- Hol helyezkedik el a retail media a kereskedelem értékesítési láncában?
- Kinek lesz a hagyományos média és marketingpiacon kihívója?
- Minél több esettanulmányt szeretnék bemutatni
- A vásárlás biológiája: az ember lelke és döntései
- Mesterséges intelligencia a trade marketingben
- Milyen adtech eszközökkel lehet összekapcsolni a trade marketinget és a retail mediát?
- A mesterséges intelligencia terjedésével milyen új feladatok fogalmazódnak meg a trade marketinggel és a retail mediával?
- Hogyan lehet összekapcsolni a retail mediát a hagyományos médiával, valamint a connected tévével?
- Kinek éri meg retail mediát telepíteni, üzemeltetni és hirdetni?
- Friss kutatás: Generációk vásárlási szokásai és kosárértékük.

Figyelem! A Klub helyszínének maximum befogadóképessége 100 fő!
A jegyek értékesítésénél ennek megfelelően ún. dinamikus árazást alkalmazunk!


Figyelem! Légy Te is DigitalHungary Klub tag!
                  Egy éves 6 alkalmas tagdíj, kedvezményes ára december 31-ig: 80.000.- + Áfa 

A Klubtagság éves díja az alábbiakat tartalmazza:
 I. Hat alkalmas belépőjegy a DigitalHungary Klub-ra (tartalmazza a belépőt, a folyamatos ásványvízellátást, kávét, és szendvics ebédet)
II. 15%-15% kedvezmény mindkettő nagy konferenciánkra az aktuális jegyárból.* és ***
III. Ún. "Golden badge" limitált mennyiségű belépő**, amely a Digital-Media Hungary (KLIKK) és az Internet Hungary konferencián további előnyöket biztosít, mint pl.: 
– VIP-Klub terem, amely alkalmas félrevonulásra, megbeszélésre, munkára
– 3 perces videointerjú a DigitalHungary magazinunk oldalára
– A tagság 365 napos érvényessége, amely a tagdíj befizetésének napjától számít
– Klubtagságon belüli kapcsolati háló kialakításának támogatása a rendezvényeinken (Csak akik jelen vannak)
- A klubtagság limitált kiadású, max 150 fős
További információ: tagsag@dhklub.hu - vagy jelentkezés a DigitalHungary Klub regisztrációs menüjében: KLIKK
* A a Klubtagság névre szóló, nem átruházható
** A belépő arany színű, jól látható megjelenéssel
*** Az érvényes pénzügyi és adózási szabályoknak megfelelően kedvezményt csak a belépő árából biztosíthatunk, a közvetített szolgáltatásokból nem - mint a catering, vagy a szállás.

Szeretettel várom Önöket,
Csermely Ákos