Szabó Béla
Magyar Telekom
Magyarország

Szabó Béla a Magyar Telekom márka- és kommunikációs igazgatója, több mint 25 éves tapasztalattal rendelkezik a marketing és kommunikáció területén. 2017 májusában csatlakozott a Telekomhoz, ahol a márkamenedzsment, a szponzoráció, a rendezvények, valamint a külső és belső kommunikáció irányításáért felel, és meghatározó szerepet játszik a vállalat márkaépítési és kommunikációs stratégiájának alakításában. Pályafutása során egyedülálló módon ötvözte az ügynökségi és ügyféloldali tapasztalatokat: dolgozott a Leo Burnett stratégiai és ügyfélkapcsolati igazgatójaként, a Vodafone magyarországi és londoni szervezeténél márka- és kommunikációs vezetőként, valamint a dél-afrikai MetropolitanRepublic stratégiai igazgatójaként is. A Telekomhoz a DDB-től érkezett, ahol stratégiai és innovációs igazgatóként tevékenykedett. Szabó Béla elkötelezett a társadalmi hatással bíró márkák építése mellett, és a digitális transzformáció, az innováció, valamint a kreatív, értékalapú kommunikáció híve. Szakmai munkáját számos nemzetközi és hazai elismerés övezi, 2024-ben a European Marketer of the Year döntősei közé is beválasztották. Emellett a LinkedIn egyik legkövetettebb magyar nagyvállalati vezetője, aki rendszeresen inspirálja szakmai közönségét. Tanulmányait a Budapesti Corvinus Egyetemen, a Groningeni Egyetemen, valamint a Maastricht School of Management MBA programján végezte.